Oferta zarządzania:
Gorlickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. zwraca się z
propozycją zapoznania się z naszą ofertą w zakresie kompleksowego
zarządzania nieruchomościami, pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego
przez GTBS Sp. z o.o. oraz inspektora nadzoru inwestorskiego, wykonywania
obowiązkowych przeglądów okresowych rocznych i
pięcioletnich stanu technicznego obiektów budowlanych oraz prowadzenia
książek obiektu budowlanego, jak również sporządzania przedmiarów i
kosztorysów inwestorskich. Nadmieniamy, że posiadamy wymagane uprawnienia
do zarządzania na zlecenie oraz na ww. czynności.
Nasza spółka zarządza wspólnotami mieszkaniowymi w mieście Gorlice, jak
również w Bieczu i planuje rozszerzenie swojej działalności w tym
zakresie. Stawkę za zarządzanie negocjujemy indywidualnie, natomiast
wysokość wynagrodzenia za pozostałe usługi została przedstawiona w
poniższych tabelach.
Nadmieniamy, że bezpłatnie pomagamy zorganizować się wspólnotom przy ich
powoływaniu.
- Odnośnie wykonywania odpłatnych usług na pełnienie funkcji
Inwestora Zastępczego proponujemy wynagrodzenie w granicach 5-10
%, a na pełnienie funkcji inwestora nadzoru inwestorskiego wynagrodzenie w
granicach 0,6-1,5 % w zależności od umownego zakresu zadań mających na celu
realizację inwestycji i remontów. Powyższe funkcje będą pełnione na zlecenie
zamawiającego w granicach zawartych umów, udzielonych pełnomocnictw, przepisów
prawa i bieżących ustaleń z wykonawcami i zamawiającym. Zakres usług
odnośnie pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego obejmowałby całość zadań
mających na celu realizację remontów i inwestycji, a to:
- przeprowadzenie ustaleń zmierzających do przygotowania programu rzeczowo-finansowego inwestycji i remontów,
- zapewnienie obsługi prawnej Radcy Prawnego
- przygotowanie i organizację postępowań przetargowych na wyłonienie biura projektowego, projektantów, audytora, geodety i innych
- występowanie w imieniu inwestora na podstawie udzielonego pełnomocnictwa do branżystów uzgadniających dokumentację projektową oraz Starostwa Powiatowego o zatwierdzenie dokumentacji i wydanie decyzji o udzieleniu pozwolenia na budowę lub przyjęcie wniosku o zgłoszenie robót,
- przygotowanie i organizację postępowań przetargowych na wyłonienie generalnego wykonawcy inwestycji, wykonawców elementów robót budowlanych i instalacyjnych oraz wykonawców robót remontowych,
- zawieranie umów oraz przekazywanie wykonawcom i podwykonawcom kompletnej dokumentacji projektowej i przetargowej, a także terenu budowy,
- nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami,
- nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy przez wszystkich uczestników procesu realizacji inwestycji w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne przepisy, podczas całego procesu realizacji inwestycji i remontów, poprzez pisemne zobowiązania uczestników procesu budowlanego,
- przygotowanie i koordynacja umów na dostawę energii elektrycznej, wody, energii cieplnej, itp. niezbędnych do wykonania zadania inwestycyjnego w ramach projektu zagospodarowania placu budowy,
- dokonywanie bieżącej analizy kosztów inwestycji oraz zestawień po zakończeniu każdego kwartału,
- sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych zadania inwestycyjnego, remontu pod względem merytorycznym i rachunkowym,
- bieżące, nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, pisemne informowanie Zamawiającego o przebiegu realizacji zadania inwestycyjnego,
- ustalanie i dokumentowanie zmian istotnych i nieistotnych w dokumentacji projektowej inwestycji i remontu,
- inicjowanie wprowadzania zmian do treści umów zawartych z wykonawcami inwestycji, przez przygotowanie stosownych aneksów do tych umów, w związku ze zmianami warunków określonych w umowach, zawsze przy uwzględnieniu ograniczeń do dokonywania takich zmian, a wynikających z ustaleń z Zamawiającym i przepisów,
- prowadzenie narad roboczych na terenie budowy inwestycji,
- przeprowadzanie odbiorów rozliczeń częściowych realizacji zadania inwestycyjnego,
- przygotowanie materiałów do odbioru końcowego inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego inwestycji oraz dokonanie odbioru końcowego inwestycji i remontów,
- uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i uzyskanie ostatecznej (w administracyjnym toku instancji) oraz bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu za użytkowanie inwestycji,
- rozliczenie końcowe inwestycji,
- przekazanie użytkownikowi inwestycji wraz z kompletem niezbędnych dokumentów o stanie faktycznym i prawnym zdatnym do rozpoczęcia użytkowania,
- występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami w sprawach wynikających z realizacji inwestycji w granicach udzielonych pełnomocnictw,
- naliczanie i egzekwowanie w imieniu Zamawiającego kar umownych i/lub odszkodowań od wykonawców oraz dostawców,
- przeprowadzanie przeglądów gwarancyjnych,
- archiwizacje korespondencji i dokumentacji po zakończeniu inwestycji lub rozwiązaniu umowy z Zamawiającym.
- W zakresie wykonywania przedmiarów i kosztorysów inwestorskich przez GTBS Sp. z o.o.
- Roboty kosztorysowe:
Lp. |
Przedziały rozliczeniowe (dla każdego opracowania oddzielnie) |
Przedmiar robót |
Kosztorys inwestorski |
Razem netto |
Vat 23% |
Razem brutto |
1 |
do 5 |
70,00 zł/kpl. |
80,00 zł/kpl. |
150,00 zł |
34,50 zł |
184,50 zł |
2 |
od 6 do 21 |
7,00 zł/pozycja |
8,00 zł/pozycja |
15,00 zł |
3,45 zł |
18,45 zł |
3 |
pow. 21 |
6,00 zł/pozycja |
7,00 zł/pozycja |
13,00 zł |
2,99 zł |
15,00 zł |
- Przedziały rozliczeniowe wykazane w kol. 2 tabeli nie sumują się, co
oznacza, że wynagrodzenie za poszczególne opracowanie (przedmiar robót lub
kosztorys inwestorski) liczone będzie w zależności od ilości pozycji
opracowania mieszczącej się w tylko jednym przedziale wykazanym
w poz. 1-3. Przedstawione ceny podlegają negocjacji.
- Wykonywanie obowiązkowych przeglądów okresowych rocznych
i pięcioletnich stanu technicznego obiektów budowlanych oraz prowadzenie
KOB:
Lp. |
Obiekty budowlane o powierzchni zabudowy (m2) – przedziały rozliczeniowe dla każdego opracowania oddzielnie |
Za przeprowadzenie przeglądu rocznego |
Za przeprowadzenie przeglądu pięcioletniego |
Za prowadzenie książki obiektu budowlanego (kob) rocznie |
1 |
od 5 do 200 |
1,50 zł/m2 |
2,50 zł/m2 |
300,00 zł/obiekt |
|
BRUTTO |
1,85 zł/m2 |
3,08 zł/m2 |
369,00 zł/obiekt |
2 |
od 201 do 600 |
700,00 zł/obiekt |
900,00 zł/obiekt |
350,00 zł/obiekt |
|
BRUTTO |
861,00 zł/obiekt |
1 107,00 zł/obiekt |
430,50 zł/obiekt |
3 |
od 601 do 1000 |
800,00 zł/obiekt |
1 100,00 zł/obiekt |
400,00 zł/obiekt |
|
BRUTTO |
984,00 zł/obiekt |
1 353,00 zł/obiekt |
492,00 zł/obiekt |
Zarządzane przez GTBS wspólnoty nie są obciążane kosztami przeglądów rocznych
i pięcioletnich stanu technicznego obiektów budowlanych. Wówczas ceny te
zawarte są w koszcie zarządu.
Mamy nadzieję, że nasza oferta okaże się dla Państwa interesująca i w
niedługim czasie rozpoczniemy współpracę w związku z czym oczekujemy na
przedstawienie propozycji i zleceń rzeczowo – finansowych.